Trött på allt julstök, ta en paus och unna dig lite biomys. Vi lottar ut 3 vinnare som får 2 biobiljetter var, ett perfekt nöje före eller efter tomten varit på besök. För att delta i tävlingen så delar man inlägget och gillar Dagboken AB på Facebook. Vinnarna dras måndagen den 18/12-2017. Lycka till & God Jul & Gott Nytt År önskar vi på Dagboken AB
Senaste nyheterna
- Snart dags för semester – Trevlig sommar önskar vi på Dagboken. Lite info om öppettider nedan.
- Det är inte utan att vi blir lite stolta :)
- Vill du bli vår nya kollega? Vi söker dig som vill bli en del av gänget på Dagboken AB och som är intresserad av att leda och fördela arbetet.
- Åren går – 2026 är året då Dagboken firar 10 år.
- Alla barn ska få minst en julklapp, Dagboken hjälper Nora kommun att göra det möjligt här i Nora, kanske ni också kan i sann julanda.
Hoppas jag vinner bio biljett det finns så många bra filmer att se.
Vore så kul att ta med mina barnbarn på jumanji i mellan dagarna o då vore det hjälp med 2 biljetter eftersom det är lite skralt efter jul
Vore väldigt roligt att få gå på bio ?, nu är det bara hålla tummarna, och hoppas på vinst..
Vore underbart att vinna. Älskar att gå på bio men har sällan råd.
Tänk att julen inte är alla kär, Tänk att på bio för en stund få glömma tid och rum.
Fyller 45 22/12 så perfekt present att Få för att gå på bio i mellandagarna
Hoppas, hoppas!